Regulamin Hotelu Morski Widok
- Pokoje w Hotelu Morski Widok wynajmowane są na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 w dniu wynajmu, do godziny 12:00 ostatniego dnia pobytu.
- Jeżeli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że jest to jedna doba.
- Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia, gość, powinien zgłosić w recepcji do godziny 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w oparciu o dostępność pokoi.
- Każdy Gość Hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji dowodu tożsamości celem dopełnienia formalności meldunkowych. Dotyczy to także wszystkich towarzyszących Gościom dzieci. W przypadku odmowy pracownik Recepcji ma prawo odmówić wydania kluczy do pokoju.
- W karcie meldunkowej gość sam uzupełnia swoje dane oraz składa podpis w wyznaczonym miejscu.
- Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za deklarowany pobyt z góry wraz z zamówionymi dodatkowymi świadczeniami.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
- W przypadku rezygnacji gościa zameldowanego z pobytu podczas trwania doby hotelowej, opłata za pobyt w danym dniu nie jest zwracana.
- Przebywanie w pokoju po godzinie 12:00 (o ile nie zostało ustalone inaczej), bez zgłoszenia tego w Recepcji jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
- Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach 7:00 – 22:00.
- Przebywanie osoby nie zameldowanej w pokoju Gościa hotelowego (po godzinie 22:00) jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie osoby nie zameldowanej.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Dzieci poniżej 16 roku życia powinny znajdować się na terenie hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszał regulamin Hotelu, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, zakłócał spokój w Hotelu, wyrządził szkodę na rzecz pracownika lub innej osoby przebywającej w Hotelu Morski Widok.
- Nie należy przenosić wyposażenia pokoi bez powiadomienia recepcji Morski Widok.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową i/lub artystyczną, jeżeli nie zostały one oddane do depozytu w recepcji.
- Na terenie hotelu znajduje się podziemny monitorowany parking.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości materialnej lub dużych kwot pieniężnych
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Palenie tytoniu w pokojach i wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych jest surowo wzbronione! Nie stosowanie się do powyższego skutkuje obciążeniem rachunku Gościa kosztem gruntownego sprzątania w wysokości 500,-PLN.
- Obiekt wyposażony jest w monitoring p.poż. W przypadku nieuzasadnionego wywołania alarmu pożarowego w związku z niezastosowaniem się do zasad niniejszego Regulaminu przez Gościa zostanie on obciążony również kosztami interwencji Straży Pożarnej.
- Gość ma obowiązek niezwłocznie poinformować recepcję hotelową o wystąpieniu szkody bądź zniszczeniu.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub odwiedzjących go osób oraz szkody spowodowane przez zwierzęta.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
- W momencie wymeldowania Gość zobowiązany jest do zdania wszystkich kart kluczy.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w Hotelu przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane, na jego koszt, pod wskazany adres. W przypadku braku dyspozycji hotel przechowa przedmioty przez trzy miesiące a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu hotelowego, w szczególności do zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Hotelu Morski Widok.
- Hotel ma obowiązek zapewnić warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie informacji o gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi Dyrekcji niezwłoczną reakcję.
- Gość w momencie rezerwacji pokoju wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach dokonania rezerwacji oraz spełnienia obowiązku meldowania.
- W momencie wymeldowania Gość zobowiązany jest do zdania wszystkich kart kluczy. Za zniszczenie bądź zgubienie klucza pobierana będzie dodatkowa opłata w wysokości 50 PLN.
WARUNKI REZERWACJI
- Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą nadania przez system rezerwacji on-line numeru potwierdzenia rezerwacji albo w chwili otrzymania przez gościa pisemnego potwierdzenia dokonanej rezerwacji od Recepcji Hotelu.
- Rezerwację uznaje się za dokonaną w momencie wpłaty 40 % zadatku za pobyt w Hotelu, zgodnie z deklarowanym czasem pobytu. Zapłata za pobyt może zostać dokonana gotówką, przelewem bankowym, za pośrednictwem booking.com oraz poprzez ściągnięcie środków pieniężnych z karty kredytowej za zgodą Gościa.
- Brak wpłaty zadatku w terminie określonym w Dokumencie autoryzacyjnym uznaje się za rezygnację Gościa z rezerwacji usług hotelowych oraz skutkuje przyjęciem, że pomiędzy stronami nie doszło do skutecznego zawarcia umowy o świadczenie usług hotelowych.
- Bezpłatnej anulacji i zmian rezerwacji można dokonać na 7 dni przed datą przyjazdu. Anulacje rezerwacji prosimy zgłaszać wyłącznie drogą mailową, na adres: recepcja@morskiwidok.com.pl W przypadku anulacji i zmian w terminie późniejszym i w trakcie pobytu wartość zadatku przechodzi w przychód hotelu.