• Strona główna
  • Pokoje i apartamenty
    • Pokój Standard
    • Pokój Deluxe
    • Pokój Deluxe Studio
    • Apartament
  • Pakiety
  • Zabiegi SPA
  • O Nas
  • Galeria zdjęć
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Pokoje i apartamenty
    • Pokój Standard
    • Pokój Deluxe
    • Pokój Deluxe Studio
    • Apartament
  • Pakiety
  • Zabiegi SPA
  • O Nas
  • Galeria zdjęć
  • Kontakt

REGULAMIN HOTELU MORSKI WIDOK

Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego, bezpiecznego pobytu naszych Gości.
                                                                                                                                                              §1
1. Pokoje hotelowe wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16:00 i kończy o godz. 12:00 następnego dnia.
2. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 ostatniego dnia planowanego pobytu, co jednak nie jest wiążące dla hotelu.
3. Hotel Morski Widok nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje losowe Gości i nie zwraca żadnych należności za skrócony pobyt.
4. Podczas zameldowania należy okazać aktualny dowód osobisty bądź paszport.
5. Osoby niezameldowane w hotelu nie mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
6. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
7. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości lub szkodę na osobie innego Gościa, pracownika Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu.
                                                                                                                                                               §2
Hotel zobowiązany jest:
• dołożyć wszelkich starań do zapewnienia warunków pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
• na życzenie Gościa zapewnić codzienną wymianę ręczników i pościeli oraz odświeżanie pokoi
• zapewnić bezpieczeństwo pobytu gości, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji na temat gości
• bezzwłocznie reagować na zgłoszone uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń hotelu oraz czystości i porządku w hotelu – przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek lub braków.
                                                                                                                                                               §3
Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
• udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą,
• budzenie o wyznaczonej godzinie,
• przechowywanie w depozycie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu
                                                                                                                                                                 §4
Warunki rezerwacji:
1. Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą nadania przez system rezerwacji on-line numeru potwierdzenia rezerwacji albo w chwili otrzymania przez gościa pisemnego potwierdzenia dokonanej rezerwacji od Recepcji Hotelu. 2. Rezerwację uznaje się za dokonaną w momencie wpłaty 30% zadatku za pobyt w Hotelu, zgodnie z deklarowanym czasem pobytu. Zapłata za pobyt może zostać dokonana gotówką, przelewem bankowym, za pośrednictwem booking.com oraz poprzez ściągnięcie środków pieniężnych z karty kredytowej za zgodą Gościa.
3. Brak wpłaty zadatku w terminie określonym w Dokumencie autoryzacyjnym uznaje się za rezygnację Gościa z rezerwacji usług hotelowych oraz skutkuje przyjęciem, że pomiędzy stronami nie doszło do skutecznego zawarcia umowy o świadczenie usług hotelowych.
                                                                                                                                                               §5
W hotelu należy zachować ciszę nocną od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
                                                                                                                                                                §6
1. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach hotelowych nie wolno używać, bez uzgodnienia z recepcją, jakichkolwiek urządzeń grzewczych zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
2. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi oraz okien.
3. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną (wg wewnętrznego cennika) za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia elementów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, a także wszelkiego rodzaju zabrudzenia biologiczne i inne nadmierne zabrudzenia, powstałe z jego winy, lub winy odwiedzających go osób.
Hotel obciąży Gościa; według cennika dostępnego w recepcji
                                                                                                                                                                 §7
1. Parking na terenie Hotelu jest monitorowany.
2. W Hotelu zainstalowany jest system monitoringu. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa Gości Hotelowych. Dane z monitoringu są przechowywane 14 dni oraz mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
                                                                                                                                                                 §8
1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji Hotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc.
                                                                                                                                                                §9
1. Dane osobowe:
• Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, że administratorem danych osobowych jest PPH Stolpłyt Leszek Wójcik.
• Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych.
• Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez czas określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody, do czasu jej odwołania.
• Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia dany oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez Hotel.
• W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, przysługuje Pani/Panu prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądanie ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym.
• Państwa dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców: ****
– firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienia dla Gościa
Transportu lub przesyłki kurierskiej;
– firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla Hotelu;
– firmom świadczącym usługi obsługi księgowej;
– firmom świadczącym obsługę prawną;
– firmom świadczącym usługi marketingowe dla Hotelu.
• W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
• Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie Hotelu lub za pomocą skrzynki mailowej dyrektor@morskiwidok.com.pl
                                                                                                                                                                   §10
1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia zrobione w obiekcie i udostępnione w sieci przez osoby postronne, niezwiązane z Hotelem.

 

 

 

 


  • Nasz adres

    Morski Widok
    Korczaka 9
    82-120 Krynica Morska

  • Kontakt

    Tel.: +48 55 506 50 50
    recepcja@morskiwidok.com.pl

    Bellamed Spa
    Tel.: +48 55 506 50 50 wew.304    bellamed-spa@morskiwidok.com.pl

     

  • Newsletter

  • Informacje

    Regulamin
    Zasady bezpieczeństwa Covid 19

    Pokoje z widokiem na morze
    Pokoje blisko morza

     

     

     

© Morski Widok

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności