Zasady bezpieczeństwa COVID-19

Szanowni Goście,
dokładamy wszelkich starań i dbamy o Państwa bezpieczeństwo oraz o bezpieczeństwo naszych pracowników, dlatego wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne, dotyczące higieny i czystości w naszym hotelu mające zniwelować zagrożeń COVID- 19. Procedury są na bieżąco aktualizowane w oparciu o zalecenia WHO, sanepidu i systematyczne kontrolowanie przez kadrę managerską. Dołożymy wszelkich starań, aby pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny i pozostawił pozytywne wrażenia.
                                                                     

§1 HOTEL

1. Bieżący monitoring i wdrażanie zaleceń WHO i Ministerstwa Zdrowia. Ponadto hotel jest pod stałym nadzorem i współpracą z Sanepidem w Nowym Dworze Gdańskim i Urzędem Marszałkowskim.
2. Wszystkie pomieszczenia hotelu są systematycznie dezynfekowane przez dział pokojowych, ponadto na co dzień dokonywana jest regularna, bieżąca dezynfekcja certyfikowanymi środkami, pomieszczeń ogólnodostępnych i pokoi hotelowych przez personel hotelu.

§2 RECEPCJA

1. W dniu przyjazdu Gość otrzymuje pakiet informacji dotyczących rozwiązań anty COVID-19 z uwzględnieniem gastronomii.
2. Istnieje możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowy termometr) przy wejściu Gościa do hotelu; w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych recepcja uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona – decyduje pracownik hotelu.
3. W przypadku pojawienia się Gościa w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do niezameldowania gościa z zachowaniem zadatku.
4. Pracownicy recepcji zobowiązani są do noszenia maseczek lub przyłbic.
5. Przy ladzie recepcyjnej mogą przebywać maksymalnie 2 osoby (ewentualnie rodzina 2 + 2).
6. Drzwi, klamki, powierzchnia lady recepcyjnej, wózki, poręcze, terminale, kart pokojowe, kanapy, fotele, itp. w lobby hotelu są na bieżąco dezynfekowane.
7. Wprowadzono konieczność stosowania odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce do lady recepcyjnej – minimum 2 metry
8. Ograniczono do minimum czas przebywania Gościa przy recepcji.
9. W holu recepcyjnym dostępny jest płyn do dezynfekcji rąk dla Gości.
10. Obowiązujące godziny doby hotelowej 16:00-12:00.
11. Zakazuje się przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.

§3 POKÓJ HOTELOWY

1. Obowiązuje dezynfekcja, każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego, oraz na prośbę Gości, podczas pobytu w hotelu po uprzednim ustaleniu godzin, w jakich pokój będzie dostępny.
2. Zwiększono częstotliwość dezynfekcji urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pokoju.
3. Wprowadzono obowiązkowe wietrzenie pokoi, prosi się o pozostawienie uchylonych okien przez Gości hotelowych.
4. Zmianie uległa także usługa sprzątania. Po przyjeździe do hotelu Goście otrzymują w pokoju trzy worki: jeden na zabrudzone ręczniki, jeden na zabrudzoną pościel i jeden na śmieci. Kiedy ręczniki i pościel muszą zostać wyprane, a śmieci muszą zostać usunięte, Goście proszeni są o umieszczenie worków w pobliżu wejść do ich pokoi i skontaktowanie się z personelem sprzątającym, który odbiera torby bez wchodzenia do pokoi.
5. Sprzątanie pokoi podczas pobytów odbywa się w trzeciej dobie pobytu lub na życzenie tylko podczas dłuższej nieobecności Gościa w pokoju.
6. Zakazuje się przebywania w pokoju hotelowym osób niebędących Gośćmi hotelowymi.
7. Zakazuje się używania hotelowych suszarek nadmuchowych.

§4 RESTAURACJA

1. Istnieje możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowym termometrem) przy przyjściu Gościa do restauracji, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych restauracja uniemożliwia przebywanie Gościa w restauracji. Procedura może być powtórzona – decyduje pracownik restauracji.
2. Przy wejściu do restauracji znajduje się płyn do dezynfekcji rąk.
3. Wprowadzono odpowiednie bezpieczne odległości między stolikami / krzesłami w restauracji hotelowej.
4. Każdorazowo dokonuje się dezynfekcji stołów, krzeseł, porcelany, tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.
5. Pracownicy restauracji zobowiązani są do noszenia maseczek oraz rękawiczek.
6. Wprowadzono wcześniejsze rezerwacje lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.
7. Godziny serwowania śniadań: 7:30- 11:00, stoliki wyznacza kelner.

§5 POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

1. Wprowadzono płyny do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, restauracji, na każdym piętrze hotelu.
2. Wprowadzono szczegółową dezynfekcję raz na dobę pomieszczeń wspólnych: bawialnia/siłownia.
3. Wprowadzono regularną dezynfekcję wspólnych toalet w hotelu.
4. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z bawialni i siłowni.
5. Wprowadzono regularną dezynfekcję wszystkich zabawek oraz udostępnienie dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci.
6. Wprowadzono regularną dezynfekcję wind hotelowych.

§7 PRACOWNICY

1. Obowiązuje bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
2. Prowadzona jest kampania informacyjna dla personelu dotycząca zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO
3. Codziennie mierzona jest temperatura (bezdotykowy termometr) w momencie przyjścia każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik zostaje oddelegowany do domu.
4. Zapewniono płyn do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.
5. Wprowadzono dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
6. Zmniejszono ilość przebywania pracowników w pomieszczeniach wspólnych, tam gdzie, jest to możliwe do 2 osób i/lub zachowanie bezpiecznej odległości.